Boy and girl..bookmarks!

Καλημέρα καλημέρα!! :)
Δεν πιστεύω να παραπονιέται κανένας που δρόσισε λιγάκι σήμερα?..καιρός του ήταν νομίζω!
Για σήμερα δεν σας έχω photo a day..πήγε κι αυτό τον μήνα στα αζήτητα..δεν ξέρω γιατί αλλά δεν μπορώ με τίποτα να είμαι συνεπής στις καθημερινές μου φωτογραφίες τον τελευταίο καιρό..μία το ένα μία το άλλο..πάει!
Σας έχω όμως σελιδοδείκτες!! Ένα αγοράκι και ένα κοριτσάκι όπως θα καταλάβατε και από τον τίτλο..




 


Για όλους εμάς που αγαπάμε τα βιβλία αλλά θέλουμε να έχουμε και κάτι ξεχωριστό για να μας υπενθυμίζει τη σελίδα που το αφήσαμε νομίζω είναι μια πολύ γλυκιά πρόταση..
Εσείς τι λέτε?

6 σχόλια :

  1. Είναι πολύ γλυκιά πρόταση...τόσο γλυκιά όσο και όμορφη!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Μαρία μου..χαίρομαι που σου αρέσουν!! :)
      Φιλιά πολλά κι από μένα!!

      Διαγραφή
  2. Καταπληκτικό!
    Απίστευτα πρωτότυπο τρελαίνομαι!
    Μπράβο σου Ειρηνάκι!
    Την καλημέρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έλενα μου..σ'ευχαριστώ πάρα πολύ!!
      Φιλιά πολλά και καλό Σ/Κ!!

      Διαγραφή

Your comment..