Tablet Crochet Case

Όλοι έχουμε από ένα κινητό..πλέον πολλοί έχουν κι από ένα tablet..
Έχω λοιπόν κι εγώ ένα τώρα πια..δώρο του αγαπημένου μου θείου!! :)
Έπρεπε λοιπόν να το προστατέψω..ε δεν γίνετε να το έχω έτσι χύμα..κι επειδή οι θήκες του εμπορίου είναι απλά πανάκριβες, την έφτιαξα κι εγώ μόνη μου και ησύχασα!

Ιδού λοιπόν..

Και με κουμπάκι για να κλείνει..

Φυσικά μπορεί να γίνει σε ότι διαστάσεις θέλουμε! Η συγκεκριμένη είναι για tablet 8 ιντσών.


Σχέδια και χρώματα που μπορεί να γίνει πολλά..φαντασία να έχεις και όρεξη για πλέξιμο!! :)
Λοιπόν..πως σας φαίνεται???

6 σχόλια :

  1. Χρόνια σου πολλά Ειρήνη, να είσαι πάντα καλά, ότι επιθυμείς και πάντα με όρεξη για δημιουργίες !!!
    Σε φιλώ !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ Ράνια μου!! :)
      Φιλιά πολλά και να περνάς όμορφα!!

      Διαγραφή
  2. Καταπληκτική!!
    Μου αρέσει πολύ περισσότερο απο τις βλακείες του εμπορίου!
    Δεν το συζητώ!
    Μπραβο σου Ειρηνάκι πολύ όμορφη ιδέα!
    Χρόνια σου πολλά για την γιορτή σου να είσαι πάντα ευτυχισμένη και με πολύ έμπνευση!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι πολύ που σου αρέσει Έλενα!! Μόλις βρω χρόνο θα φτιάξω κι άλλη..έτσι για αλλαγή..χιχι
      Σ'ευχαριστώ πολύ..φιλιά πολλά!!! :)

      Διαγραφή

Your comment..