Mobile crochet case


Χαίρεται, χαίρεται!! Καλή εβδομάδα σε όλους να ευχηθώ και χωρίς συννεφιά όπως σήμερα.. :)
Καινούρια θηκούλα..αλλά αυτή τη φορά για κινητό..η γειτόνισσά μου, μου ζήτησε μία και μου άφησε το ελεύθερο για τα χρώματα..το μόνο που μου ζήτησε ήταν να κλείνει με κουμπί για σιγουριά..μαμά δύο παιδιών βλέπετε..θέλει να έχει το κεφάλι της ήσυχο!
Και να λοιπόν η θήκη..

Σε όμορφα ανοιξιάτικα χρώματα..

Αλλά και με το κουμπάκι που μου ζήτησε!

Θα επιστρέψω σύντομα και με κάτι άλλο που ετοιμάζω..μέχρι τότε να είστε καλά και να περνάτε υπέροχα!!


6 σχόλια :

  1. Ειρηνάκι είναι πολύ όμορφη μπράβο σου!
    Και πολύ πρωτότυπη!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μπράβο Ειρήνη μου! Πολύ όμορφη η θήκη! Καλή εβδομάδα! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι πολύ που σου άρεσε!!Σ'ευχαριστώ!!
      Φιλάκια!! :)

      Διαγραφή
  3. Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ Γεωργία μου!!Κι εμένα μου άρεσαν πολύ αυτά τα χρώματα!! :)

      Διαγραφή

Your comment..