Λίγα νέα..και μια αλλαγή!

Μία δύσκολη εβδομάδα έφτασε στο τέλος της..
Δουλειές, διαβάσματα, μαθήματα...αναποδιές αλλά και επιτυχίες!! Θα εστιάσω όμως στις όμορφες στιγμές που πέρασαν..

Οι πρώτες μου μαθήτριες σαν καθηγήτρια βιολιού είναι πλέον γεγονός..και είμαι πάρα, μα πάρα πολύ χαρούμενη γι'αυτό!! :) Η χθεσινή συναυλία πήγε τέλεια και μια μικρή ( ή μεγάλη?) αλλαγή έγινε στο blog-άκι μου..πως σας φαίνεται???


Οι μέρες ευτυχώς έχουν γεμίσει ήλιο και είναι ωραία να ξυπνάς και να βλέπεις μια όμορφη μέρα έξω..παίρνεις δύναμη για να συνεχίσεις..
Ας χαμογελάσουμε λοιπόν κι ας συνεχίσουμε..και όλα θα πάνε καλά!!! :)


Με αυτά τα λίγα νέα μου λοιπόν σας εύχομαι μια όμορφη εβδομάδα και ελπίζω σύντομα να καταφέρω να τελειώσω αυτό που ετοιμάζω για να σας το δείξω..
Φιλιά πολλά και να περνάτε υπέροχα!!!


15 σχόλια :

  1. Ειρήνη μου χαίρομαι για τα υπέροχα νέα σου , για τις πρώτες σου μαθήτριες , για την συναυλία , για όλα που σε κάνουν χαρούμενη.
    Καλή εβδομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ Νικόλ μου!! :)
      Καλό υπόλοιπο εβδομάδας..φιλιά πολλά!!

      Διαγραφή
  2. Μπράβο Ειρήνη για τα καλά νέα !!!! Χαίρομαι που έχεις επιτυχία στον τομέα που σε ενδιαφέρει και αγαπάς !!!
    Καλή αρχή λοιπόν και πάντα επιτυχίες !!!!
    Φιλιά !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Ράνια μου..σ'ευχαριστώ πολύ!!! :)
      Φιλιά κι από μένα!!

      Διαγραφή
  3. Μπραβο Ειρηνάκι πάντα έβρισκα όμορφο να μπορείς να μεταδώσεις κάποια πράγματα που ξέρεις σε μικρά παιδιά!
    Πρέπει να σε γεμίζει πολύ.
    Καλή αρχή!
    Ομορφο το σπιτακι σου καλή εβδομάδα και πολλά φιλιά!
    Τι φάτσα φοβερή ο γάτος!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έλενα σ'ευχαριστώ!! Είναι όμορφο να είσαι δίπλα σε παιδιά!!
      Μα δεν είναι κουκλί..?? τώρα γάτος,γάτα..δεν ξέρω.. :)
      Φιλιά πολλά!!

      Διαγραφή
  4. καλημέρα και καλή εβδομάδα,πολύ όμορφες οι αλλαγές!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ Γεωργία μου.. :)
      Καλό μεσημέρι να έχεις!!

      Διαγραφή
  5. Ωραίες οι αλλαγές! Καλό ξεκίνημα σαν καθηγήτρια βιολιού!! Θα περιμένω να δω τι όμορφο ετοιμάζεις! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελπίζω να καταφέρω να το τελειώσω γρήγορα!! :)
      Σ'ευχαριστώ πολύ!! Φιλιά!!

      Διαγραφή
  6. Ειρήνη μου γλυκιά, καλή επαγγελματική σταδιοδρομία και πολλά γλυκά φιλιά! Καλό σου μεσημέρι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ξέχασα να σου πω πόσο υπέροχες είναι οι φωτογραφίες σου!

      Διαγραφή
    2. Σ'ευχαριστώ πάρα πολύ!!! και για τις ευχές σου και για τις φωτογραφίες!! :)
      Καλό Σ/Κ να έχεις..φιλιά!!

      Διαγραφή
  7. Καλά ξεκινήματα Ειρήνη μου!!
    Μου κίνησες την περιέργεια...ανυπομονώ να δω τι ετοιμάζεις!!
    Μου άρεσε και η αλλαγή και φυσικά οι φωτογραφίες σου....φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Μαράκι μου!!
      Αυτό που ετοιμάζω πάει με ρυθμούς χελώνας..αλλά που θα πάει..κάποια στιγμή θα τελειώσει..χαχα
      Φιλιά πολλά πολλά και καλό Σ/Κ να έχεις!!

      Διαγραφή

Your comment..