Photo a day..Μια φωτογραφία την ημέρα {1-7}

Καλημέρα!! Ελπίζω ο Δεκέμβρης να έχει μπει σε όλους πολύ καλά..αν και έχει λίγο κρύο.. :)
Σήμερα σας έχω τις πρώτες 7 φωτογραφίες του photo a day..

Day 1.red
Ημέρα 1.κόκκινο
Day 2.where i stood
Ημέρα 2.εκεί που στεκόμουν
Day 3.silver
Ημέρα 3.ασήμι {..δεν είχε ασήμι εκείνη την ημέρα..μόνο τη τούρτα από τα γεννέθλιά μου..}
Day 4.tiny
Ημέρα 4.μικροσκοπικό
Day 5.in the cupboard
Ημέρα 5.μέσα στο ντουλάπι
Day 6.shadow
Ημέρα 6.σκιά
Day 7.6 o'clock
Ημέρα 7.6 η ώρα
Αυτά για σήμερα!! Μείνετε σε επαφή γιατί έρχεται εγγραφή με καινούριες δημιουργίες.. :)
Να έχετε μια πολύ όμορφη Κυριακή!!

 

4 σχόλια :

  1. Πολύ όμορφες και αυτές οι φωτογραφίες σου !!!
    Μ αρέσει πολύ το μασουράκι με την κόκκινη κλωστή και την βελόνα, καθώς και το κουβάρι με το πλεχτό...δηλαδή η πρώτη και η τελευταία !!!!
    Θα περιμένω τα επόμενα !!!
    Να είσαι καλά κοπέλα μου !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μου αρέσουν όλες πάρα πολύ!!!
    Έχασα κάποιες αυτές τις μέρες και δεν προλάβαινα να ανεβάσω και τις δικές μου στο φέισμπουκ...οπότε έχω κενά...χαχα!
    Χρόνια πολλά κι ευτυχισμένα σου εύχομαι κι από δω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου κι εγώ με το ζόρι καταφέρνω να βγάζω μία φωτογραφία την ημέρα...πολύ τρέξιμο!!
      Σ'ευχαριστώ πάρα πολύ για όλα!!
      Φιλιά πολλά!!

      Διαγραφή

Your comment..