Photo a day.. Μία φωτογραφία την ημέρα {12-17}

Να μαι πάλι.. :)
Οι τελευταίες μέρες εξαντλητικές..σχολή,ωδείο,πρακτική και δημόσιες υπηρεσίες!
Το τελευταίο πιο εξαντλητικό απ'όλα!!Το να πας στο ΙΚΑ είναι κάτι που πρέπει να έχεις προμηθευτεί πολύ υπομονή,αντοχή και ενέργεια...και όσα από αυτά κι αν έχεις είναι σχεδόν βέβαιο ότι εκεί θα τα καταναλώσεις όλα!!
Ας μην σας κουράζω όμως με αυτά..άλλωστε είμαι σίγουρη ότι τα έχετε περάσει κι εσείς!!
Το photo a day συνεχίζεται και οι μέρες περνάνε γρήγορα!!Μερικές από τις φωτογραφίες από τις μέρες που πέρασαν είναι λίγο πιο "πρόχειρες" ας πούμε..έλλειψη χρόνου η κύρια αιτία...αλλά δεν υπήρχε περίπτωση να αφήσω μία μέρα να πάει χαμένη!
Έχουμε και λέμε λοιπόν..

Day 12.below
Ημέρα 12.από κάτω

Day 13.watching
Ημέρα 13.βλέποντας

Day 14.favourite space
Ημέρα 14.αγαπημένο μέρος {..κάθε φορά που πήγαινα στο σπίτι του παππού και της γιαγιάς στον Πειραιά ο παππούλης μου με πήγαινε σ'αυτό το μικρό λιμανάκι..αγαπημένο μέρος που μου θυμίζει ένα πολύ αγαπημένο μου πρόσωπο!!..}

Day 15.secret 
Ημέρα 15.μυστικό

Day 16.leafy
Ημέρα 16.φυλλώδης

Day 17.first world problem
Ημέρα 17.πρώτο πρόβλημα στον κόσμο {..πάντα καταλήγουν έτσι!..}






2 σχόλια :

  1. Έχεις δίκιο για τα τρεχάματα στο ΙΚΑ, πρέπει να οπλίζεσαι με υπομονή όταν είναι να πας εκεί ... να παίρνεις μαζί σου ένα βιβλίο, και είστε και τυχεροί σήμερα που έχετε και παιχνίδια στα κινητά ...έ, και περνά η ώρα ... τέλος πάντων υπομονή ....
    Απ τις φωτογραφίες σου μ αρέσει πολύ η 13 (βλέποντας) και η 16 (φυλλώδης),
    Καλό σου βράδυ γλυκιά μου και καλή δύναμη με τις δουλειές σου !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ Ράνια μου!!Και ναι..για τα παιχνίδια στα κινητά έχεις απόλυτο δίκιο..σε σώζουν σε κάτι τέτοιες στιγμές!!:)
      Καλό σου βράδυ!!

      Διαγραφή

Your comment..