{Φθινοπωρινό λαγουδάκι}

Καλημέρα!!!
Πολλά γίνονται αυτές τις μέρες..δεν θα μιλήσω όμως γι'αυτά..πιστεύω ο καθένας μπορεί να βγάλει τα συμπεράσματά του και να πράξει αναλόγως..
Για σήμερα σας έχω ένα φθινοπωρινό λαγουδάκι..μια φίλη το ονόμασε κοκκινοσκουφίτσα..
Για να πω την αλήθεια δεν είχα στο μυαλό μου την κοκκινοσκουφίτσα όταν το έφτιαχνα..αλλά η αλήθεια είναι ότι του ταιριάζει..:)


Πάνω σε μια πετρούλα συνάντησε και ένα σκατζοχοιράκι..κάτι μου λέει ότι θα γίνουν πολύ καλοί φίλοι!!

Μια μικρή αλλαγή θα βρείτε στα αριστερά της σελίδας..ένα widget με τις φωτογραφίες από το instagram προφίλ μου..όσοι έχετε σας περιμένω!!
Επόμενη εγγραφή με φωτογραφίες του photo a day..
Μέχρι τότε να είστε όλοι καλά!!:)

10 σχόλια :

  1. Τι γλυκούλικα και τα δύο ! Μπράβο σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Απαντήσεις
    1. Γεωργία μου..σ'ευχαριστώ πάρα πολύ!!!Χαίρομαι πολύ που σου αρέσει!!

      Διαγραφή
  3. Eίναι να τα...χαζεύεις με τις ώρες! Τόσο όμορφα και τα δύο! Πολλά-πολλά μπράβο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τόσο χαριτωμένα που μου έρχεται να τα ζουλήξω...πανέμορφα!!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαράκι μου!!Είναι ότι πρέπει για αγκαλίτσες..χιχι..
      Σ'ευχαριστώ πολύ...Φιλάκια πολλά!!!

      Διαγραφή
  5. Πανέμορφη η λαγουδινοκοκκινοσκουφίτσα σου!! Μπράβο σου!!
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχα..μπερδεύεις τη γλώσσα σου για να το πεις ε?
      Σ'ευχαριστώ πάρα πολύ!!Καλημέρα!!:)

      Διαγραφή

Your comment..